sobota 11. ledna 2014

Pohoda u knih 2

Zdravím příznivce Knižního Kukátka! Já se hrozně stydím, ale na čtení jsem teď neměla moc času, takže se recenze odkládá. Já čtu totiž tři knihy najednou, neboť se nemůžu rozhodnout, ale držím palce Pasti.

Tato fotka se mi neuvěřitelně líbí ^.^
Tentokrát tady máme Pohodu u knih 2 s Pastí. Omlouvám se za kvalitu fotek, už by to potřebovalo zrcadlovku. Chtěla bych si někdy vzít kafe, knihu a cukroví, jenže cukroví někam odletělo s Vánoci.

Samotná past:3

A jak to tu chodí?

A tu i s Kukátkem

9 komentářů:

  1. Ta knížka má zajímavý obal :) a fotky jsou taky pěkný obzvlášť ta první :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrozně pěkný obal ^.^ Děkuju:) Tu fotku jsem dotila z jiného úhlu, aby tam byl také Pup. :)

      Vymazat
    2. To jsem si všimla :) je krásnej :)

      Vymazat
  2. Souhlasím s Kyks! Ta knížka má skutečně zajímavej a krásnej obal *.*
    Přemýšlím, že bych si možná vyhledala o čem ta kniha je *.*
    Ta první fotka je zajímavá :3 A máš roztomilýho králíka^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo +.+ Jinak určitě vyhledej! Kniha je skvělá! A děkuju já i Pup*.*

      Vymazat
    2. Tak jsem si tu knížku vyhledala a... GUGEUDGBEWUDGHOW, HOLY SHIT! Tohle je sakra must-read! *.*
      *ukládá na Goodreads*
      *sjíždí stránku Dobrovského a modlí se, aby to u nich měli*

      Jak tak koukám na cenu na webovkách, tak si to zřejmě koupím, páč to je sakra levný a ten děj vypadá skvěle *.*
      Už se těším, až dočtu tu knížku, co mám momentálně rozečtenou, koupím si Past a pustím se do toho *,*

      Wáh, nebejt tý stránky na Facebooku, nevěděla bych o tomhle článku a knížce, což by byla škoda Q.Q Takže děkuji! ^.^

      A nemáte vůbec za co!~ ^.^

      Já též děkuji za ten komentář k povídce!^^ Nehorázně mě to potěšilo! *.*

      Vymazat
    3. Tak to jsem ráda ^.^ Jsou dobré knihy jako je Past, Horečka a dokonce doporučuji Paranormálové I,II,III. Lahůdka, třešnička na dortu! *.* A není vůbec za co! Jsem ráda, že jsem našla taky tvůj blog, díky tady tomu komentáři, budu ho číst a ty tvoje bezva drabble jsou úžasné! ^.^

      Vymazat
  3. O Paranormálech jsem myslím, že na jednom už něco zaslechla a ten děj vypadal dobře :3 Miluju takovýhle knížky a příběhy! :3
    Navíc, trochu mi to připomnělo seriál Sanctuary For All, kde jsou taky abnormálové :3 Takže hádám, že i ta knížka by s mi mohla líbit *.* :3
    Každopádně moc děkuju za tip!^^
    Nah, ale je za co!^^
    Uhuiwghiugfe, ááá, vážně děkuju! *.* *červená se* Jsem ráda, že se ti ty drabble líbí^^ A nevadí, že to je BL, místo hetero? xD
    Jinak též jsem ráda, že jsem na tvůj blog/web narazila :3 Teď se mě nezbavíš, muehheheheheh! xDDD

    OdpovědětVymazat
  4. Super tip, hned jsem si jí našla v knihovně a hned jak bude otevřená, tak tam pro ní běžím :)

    OdpovědětVymazat

Přeji krásný den.