neděle 19. ledna 2014

Film. recenze: Harry Potter - Kámen Mudrců

Nyní tu jsem s recenzí na báječný film, dá se říct, že jsem udělala, nebo si dělala re-watching, v tomto pojmě. O jaký film se jedná? Mě se film celkem líbil, ale také jsem si našla nějaké neroznalosti, tedy, že jsem nějaké chvíle nechápala, ale později jsem to pochopila. Film doporučuju všem, kteří si někdy i přečtou knihu, já jsem jí ještě celou nepřečetla, dělala jsem si přestávky, ale přesto doporučuji. A teď se pojďme podívat, jak je to u mě, aneb odhalit celé tajemství.

Jméno filmu: Harry Potter - Kámen mudrců
Co by jste dělali, kdyby jste se dozvěděli, že nejste člověk - mudla? Že patříte mezi kouzelníky? Tak to prožil teprve jedenáctiletý Harry Potter, který se v den svých jedenáctých narozenin dozvěděl, že patří mezi čaroděje. Poznává nové přítele, kamarády Rona a Hermionu, ale také úhlavního nepřítele, jež nesmíme vyslovit jeho jméno.

Fantazie
Teď budeme mluvit o - řekněme filmu. Já moc obdivuju autorku, že dokázala vymyslet takové věci, musíme se také bavit o knize, že jo. Já teda doufám, že si knihu přečtu pořádně. Kniha zaujme - přátelstvím, ale mě hlavně zaujala tou fantazií, já bych nic takovéto nevymyslela.
Styl
No, styl. Styl filmu mě ohromil, protože styl psaní je také fajn, ale bavíme se o filmu. Film je podle mě takový, méně popsatelný a komunikativní. To, že Harry měl v bance tolik peněz, jak byl slavný, každý by si to přál, ale z mého pohledu to neměl tak lehké a o to jde. Jde o to, že je to promyšlené a to se mi líbí.

Postavy
Další část z mého pohledu. Velký dojem na mě dělala Hermiona. Milá, chytrá, ještě jednou chytrá, něco jako mé svědomí. Ano. Ne. Hermiona od prvního pohledu se mi nejvíc zamlouvala a tak to i zůstalo. Nejoblíbenější. Dále mezi oblíbené patří i Ron, který je takový, jakoby, teď nemůžu chytit to slovo, vtipný. Ten na mě dělal takový, řekněme normální dojem a to samé s hlavní postavou Harrym. Nelíbí se mi - Malfoy, nebo jak se to píše. Už od prvního pohledu. Mě prostě připadá, že ty frajírci (ano připadá mi, že měl nagelovaný vlasy) jsou nejhorší. A dále Valdemort, nebo ten, kterýho nesmíme vyslovit, ten, který má půlku nosu (rekněme si to upřímně) byl nejhorší ze všech. Ale zase to bylo plné překvapení a promyšlené.

Moje hodnocení :

****/5