sobota 4. ledna 2014

Co je nového v lednu?

Zdravím. Předevčírem - a včera jsme byly v Praze. Samozřejmě by se to neobešlo bez nakupování knih. Koupila jsem celkem tři knihy, což mi připadá jako výborné číslo, ale mohlo by být i víc. A teď ty krasavice.

 

- Past 
- Paranormálové II a III

Paranormály jsem si vybírala podle toho, jelikož jsem dostala ke knižnímu Ježíšku Paranormálové I, potřebuji mít celou sérii. Myslím, že kniha bude vtipná, hodně autorů ji doporučuje. Upíři, Vlkodlaci, Víly a - Vodouši. 

Past jsem si vybírala podle ceny. Neměla jsem si knihu v úmyslu koupit, ale sleva je sleva a když je sleva, prostě podle mého pravidla se musí kniha koupit. 

Uvažovala jsem na Hunger Games, ale nakonec jsem se rozhodla, že si jí stáhnu na tablet. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Přeji krásný den.